Sunday, June 1, 2008

lalalala

Salam..
Hari ni dengan semangat baru lagi.. Hoye2.. Byk nak story kat sini sbnarnyer..byk peristiwa best berlaku spnjg berada kat rumah.. Apatah lagi dengan Adib Nijab.. seronok sgt2... Bukak mata pagi Sabtu (smpai rumah), Adib berada depan mata.. SO sweet... Adib kalo balik kg saya, suke je tgk ayam, lembu, burung.. Kat rumah dier tak de kot..hehehe... Hari sabtu tu jugak saya pegi Kuala Kemaman coz nak pigi rumah seorang nenek.. Tapi malangnyer dier tak de kat rumah.. Patah la balik... Malam tu, kami buat makan2 sket kat rumah... Azri pun ade coz abah nak jumpe dier... Adik Zaim pun ade.. Pendek kata 4 family berkumpul pada malam tu kat rumah saya.. Malam tu trsa gembira coz sy jadi rebutan, sini kakya, situ kakya... Zaim jeles coz saya asyik ngan Adib je... Sori la Zaim, Adib masih kecil dan perlu perhatian lebey..hahaha..

SAbtu...

Malam tu ada acara meniup lilin..cewah, kununnye menyambut Belated Birthday saya.. Dapatla kek malam tu.. Best...tenkiu cik din n cikbah satu family kerana sponsor kek... Gambar takleh nak upload coz tak diluluskan oleh SIRIM..kihkih.. Saya mendukung Adib malam tu n terdengar la mksu melayan kata2 Zaim..

Zaim: Ma, knpa kakya dukung adik tu?
Mksu: Biarlah kakya nak dukung...
(Zaim cemburu la kawan2...)

After makan2, kami berborak2. n saya pun tinggalkan Adib sekejap ngan dunia die n saya berborak dengan Azri.. borak pasal LI, pasal keje dier, pasal Lemon pun... Dier cite la die ada kuar makan n borak2 ngan Lemon bbrapa hr lepas..diorang ade ngumpat psal aku..huhu.. Lelaki kalo dah ngumpat phm2 jelah.. ntah pape la dier ngumpat.. Azri de ckap yg berbunyi "Dier nak buat surprise".. Bile aku tye, apa surprise nye?? Azri cakap mana bleh bg tau, dah tak surprise la kalo tau..hhuhu..layannn!!!!! [p/s : tapi dlm hati xsbr nak tau apa kejutan tuh..hehe..] huhu... Seriously, sgt rindu kat my super nice n cool fren sy yg sorang tuh.. Mlm tu tdo lewat skit tgk tv smbil tgk abah kemas brg nak brgkat pagi esok...

Pagi Ahad....

Bangun pagi sebaik sahaja dgr sore Adib... sy dengan tak mandi2 lagi terus capai die...cium2 die... yg paling klakar, stiap kali dia kiss/ salam ngan org pasti akan terdengar dier ckp "emmmuah.." so SweeT...
PAgi tu ma masak smbal sotong untuk bekalan sy smpai kat mlka.. Bas kul 11.15.. hampeh punye bas, lmbat nak mpus... huhu, tak baik kutuk kan... Cikmah tlg hntarkan sy ke stesen bas b4 die balik Kuantan..
b4 bertolak ke stesen bas, huhu.. siap kaco2 adik lagi..."Sian plok dier, kakya nak balik dh.." dan dier akan kejo sy pastu piat2... Dah drjah 4 tp cma budk tadika je..
Time salam ngan ma...

Me: Ma, salam..
Ma: em, jg diri baik2..
(sambil cium pipi ma.. 3X)
Me: Ma, cium skali lagi la.. mmuah..
Ma: Ala, ma busuk ni tak mandi lagi..
hehe...

What eva, ma busuk ke wangi ke tetap nak kiss..hehe...Pergh AImi!!! em, k lah, dah penat naip... nak bc TranDumper plak..esok Exam....hehe..

No comments: