Thursday, May 29, 2008

Salam..
Wokeh, hari ni jom saya nak cite seberapa byk cite yg sy bleh cite.. Tak tau ar ni kisah cmne.. Anda as a reader yg tafsirkan sindri.. I am a writer…hehe..
1) Saya hepi coz selera makan dah ok sket walopun tak sepenuhnye.. Pagi2 skrang ni dah bleh makan da…hehe..suke2…mybe dmm dh baik kot..
2) Saya merasa sakit bhgian antara dada n perut.. dan akan start sakit bile saya batuk… rasa macam tegang sgt.. Nak cakap perut kempis tak jugak…hehe… Tapi memang terasa sakit.. Saya anggap mybe saya slh position time tido… kalo tersalah mengiring ke kiri pasti akan sakit bile bgn tido a.k.a tak selesa… Sensitif btulla…
3) Pagi ni (Jumaat) actually sy geram (sikit je) ngn seorang budak ni, B (bukan nama sebenar).. Laser giler… Tapi nasib baik tahap kesabaran sy masih tinggi..hehe…taknak melawan cakap.. Hello YOU!! Tak melawan, it doesn’t mean saya ni lemah.. Cuma malas nak cetuskan kontrovesi.. Tak phm kenapa masih ada manusia cam gini.. Cakap hanya guna lidah semate2, tak guna akal.. But bile piker balik, saya assume kan dia gurau jer…
4) Malam ni sy balik..hoye.. Adib Nijab akan pulang… can not wait to see him… dia akan stay kat kerteh smpai Ahad.. n hr Ahad aku pun akan balik ke Melaka plak..sedey lor.. Sy so exited nak balik coz sume org ade kat rmh..hehe...

I love everyone... my family is the most.. Aku bersyukur la sebab ada rezeki untuk balik rumah..jauh plak tu... Bile time nak balik mlaka balik, dah tak de rupe mcm saya.. Ma selalu kata, "nak balik mlaka monyok jer..." Entahlah...saya pun tak tau lar pe nak jadi dgn diri saya nih....

Actually, i am very-closed-to my mom.. Everything secret is not be secret between us.. i always sleep next to my ma IF my dad was work at sea platform...ni mesti masa lahir kecik2 dulu, tali pusat susah nak gunting ni..hehe...Even dgn makcik2 saya pun rapat.. dgn sepupu sepapat pun.. i dun know why but i appreciate this relationship... I lovE TheM!!! i can't put in words how much i love them, but i assure it'll be the MOSTTTT!!!!!!!
Sy pikir2 balik, it's enough for now...hehe...stop talking [blogging is like talk to myself] and start working....(^_*)

No comments: