Wednesday, May 21, 2008

uiks...

huhu, malasnyer.. esok exam 1st untuk course MCAD... hrp2 leh lulus... tapi aku malas banget.. aku pun tatau knape...dalam kelas pun bukan study sangat, o9 n 09.. keep on o9...studentkah ini?? jawab2... Tadi pagi buat 116 soalan in random mode!!! kena salah tak lebih dari 20% bermakna dalam belas2 je salah..kejap lagi buat 50 jer.. 50 pun byk tuh..huhu...nak lulus tapi malas.. Apo nak dikato??? Berbincang pasal PSM, mood turun balik.. Dahlah final presentation bulan 6, tinggal bape hari jerk lagi.... huhu... Apalah punce aku menjadi malas ini??? Adakah sebab 3P??? yelar, balik je letih, lesu n nak tido jer, time bile nak wat PSM??? Kalo dipikirkan balik, bukan salah 3p pun, sume salah aku.. PEMALAS!!! InsyaAllah hari ini aku harap aku bertambah rajin sikit dan terus bertambah RajiN...
ThaT's All For NoW...

No comments: