Sunday, May 25, 2008

2nd Part of MCAD

Salam.
2day dah masuk second part untuk MCAD, mknanyer, module yg kedua ni untuk exam yang kedua...huhu.. cepatla tamat... dah tak sabar ni... Tapi berbanding dengan Foundation Program dulu, 3P best sikit sebab smpai Jumaat je..hahaha..ingat cuti je saya nih...Minggu ni macam nak balik tp takut my ma marah..hehehe.. asyik balik je pekehel nih???? Weekend ari tuh, saya dah tgk cite KeawTaePee [btul ke eja nih??] Best bangat.. Tapi tak hbs tgk lagi... Kalo cite sanggup habiskan, tapi kalo PSM????? apa nak jadila diri saya ni... Papepun nanti ade mase saya uat PSM tuh... PSM!!!! Please Stay Midnight.... malas la nak uat PSM tuh.. saya pun tak tau knpa ader sikap malas yang dah tahap2 cipan dan gaban dalam myself nih.. jawab2.... Tapi kalo ttg lain saya jadik rajin, contohnye menengok cite, balik rumah, buat popia..hahahaha..ntah pape...
ehm, klah, melalut plak pagi2 ni... bersedia untuk blajar....
~ciao~

No comments: