Wednesday, September 17, 2008

post untuk Abaan n Keri

oit... Byak hensem korang cakap blog aku sebegitu rupe.. Siap arwah lagi, pastu talkin lagi.. sedeh aku tau tak??? hehe.... Aku tau korang sume rindu cite dari aku... haha, paham2 knpae korang berkate sebegitu... haha...poyo... bukan ape, kat sini mmg xleh nak sign in blogspot... ni aku pinjam broadband staff kat sini... internet dah bleh masuk coz ada pakcik2 iPerintis bagi... biasela bodek2... haha... nak hidup kan??? untuk pengetahuan korang sume, (HIGHLIGHTS: ABAAN n KERI), blog fs aku yang dah berkubur dah bangun smule... kat situ la aku banyak updates... hehe... So korang bleh rujuk di kedua2 belah blog..hehe... ayat tunggang langgang skali..
papepun, i wish u all, All Da BEst untuk LI, sket lagi nak abis ni n aku doakan lepas ni korang sume akan dapat keje bagus2... AmIN...

sekian, no idea dah...
babai..

No comments: