Tuesday, June 10, 2008

Lumrah....

Salam...penattttttt...... penat sangat2 kpala otak ni, dgn PSM, dgn ragam manusia.. Tapi takpelah, dah thn akhir, sem akhir, anggap ini semua dugaan.. mgkin masa hadapan lebih bahagia..huhu... Saya dah byk bersabar dengan kerenah manusia yang membingitkan, yang menyesakkan hidup.. lebih sesak dari PSM... Kadang2 semua benda ni datang serentak nak menduga hati n fikiran kita.. So, wajarlah kite tak payah ambil serius, ubatlah hati kite yang sakit tu dengan byk2 berzikir n membaca al quran.. InsyaAllah mendapat ketenangan hati.. One more thing kepada sahabat2 diluar sana, Please!!! Think before you speak... jaga hati orang lain n jangan cakap sesedap rasa... pikir apa yang orang akan rasa... saya geram ni... grrrr.... Tapi apakan daya, itulah apa yg perlu sy tempuh... Nak kenal orang bukan senang... Bukan nak pilih ikan kat pasar yang kita dah boleh tgk elok ke tak... Kepada mereka yang nak mengata, mengumpat or ape2 kat saya, just say it kalo itu yang boleh buat korang lepas geram.. Saya tak kisah because sy sorang je tau apa yang saya buat... Sy akan ambil itu sebagai nasihat dan panduan untuk ubah diri... But tolong jangan yang melampaui batas, sehingga saya merasakan anda tidak layak untuk menjadi orang yang selesa untuk sy berkawan.. Saya tidak memilih kawan untuk memulakan persahabatan, tapi sy tetap memilih mereka yang beretika untuk sy berdampingan.. Itu hak saya dan tiada siapa yang berhak menidakkan hak saya kecuali famili saya.. Cukuplah kalo mendapat seorang kawan..huhu.. Bagi saya Kawan adalah untuk sementara tetapi keluarga untuk selamanya.. Baik buruk kita tetap kita diterima kerana mereka adalah darah daging kita... Terima kasih..TENSION!!!!

No comments: