Saturday, January 19, 2008

"Kasih Sayang yang tiada penghujungnyer...."=P

Pernahkah kamu mengucapkan "saya syg kamu?" kpda sesiapa shja? mesti segan kan.. hehe tak kisah lah.. Tapi kalo kamu syg pada seseorang better express your feeling.. mcm sy, hehe.. jrg sy ckp saya syg orang tu.. except my family..kat kawan2 pun tgk dulu camne keakraban sya dengan mereka.. Saya lupe sy pernah tak ckp kat ma n abah sy.. cakap kot, mybe dlm sms..hehe.. malu gak. nanti ma sy ckap "eleh2x..." or "buang tebiat ke?" hehe.. tapi kalo kat adik2 sy,terutama adik bongsu sy akan cakap "adik syang kak ya x?".. "Rindu kakya x?"... "banyak mana sayang kak ya?" hehe... cam kelakar kan? itu dengan family la... ngan orang luar tak pernah or jrg la.. Baru2 ni, saya hepi la jgk, takla hepi sgt coz, ada someone yg cukup2 berkelakuan yg dia syg saya..hehe... bangga la jgk.. sebelum ni, sy buat2 tak sedar je kewujudan dier, tak layan pun, bukan aper sebab entah cam tak suka pun ader..., tapi sejak akhir2 ni dier la yang saya rujuk kalo de masalah, kongsi cerita n sebagainyer.. saya tak anggap dier saper2 bg saya (actually, sy dah tau dia suka kat sy..hehe- dia yg bagitahu ye..) coz a long way to go..hehe.. Alhamdulillah, dier pun tak memaksa n katanya "tgu saat n masa yang sesuai"... Pendek kata, stlh berdekad2 sy tak suka dier, skrang dah jadi lain.. sy syg dier, tp cukupla sbgai kwn n abang dulu.. hehe.. ma, abah n my sis pun dah tau... diorang taklah menghalang sgt, n takla menyokong sgt... COZ diorang tak mahu memaksa sy.. ingat ma kata kat saya "Si A tu oklah dgn saya, hensem pun hensem, bakal dok plak tuh.." huhu. tapi reaksi sy hanya senyum bak kerang wangi jer... huhu.. Untung juga yer, coz macam ader orang jaga je setiap masa... harapan saya, saya akan memberi kasih sayang sy yg tiada sempadan kepada semua orang kesayangan saye, dan harapnyer semua orang memberikan kasih syg kepada sy yang tiada penghujungyer...~Sekian~!

No comments: